sanneinzuidamerika.reismee.nl

Merry Christmas!

Hola!

Inmiddels ben ik al weer een paar dagen in Buenos Aires, life is good here! De start was minder: na een lange vlucht stond ik maandagnacht op mn bagage te wachten.. maar er kwam niets.. Balen maar gelukkig kwam de backpack 1,5dag later zodat hetavontuur echt kon beginnen. Moet zeggen dat ik nog wel moet wennen met backpacken, maar dat komt wel geloof ik. B.A, de stad van de tango, dus nam ik een les tango. En ook al was het beginners-niveau en dit niet de eerste tangoles van mij was toch was het een uitdaging alles goed te volgen want het was namelijk alleen in het spaans! Mijn spaans wordt behoorlijk op de proef gesteld want alleen enkele argentijnen spreken wat engels. Soms erg irritant maar anderzijds ook erg lachen hoe je er wel uit kunt komen met wat gebaren. Overigens, hier groeten ook mannen elkaar met een kus op de wang. Apart he!
Wat hier veel gegeten wordt is empanadas (love it) en steak. Gisteren om 22.30 zaten we nog aan de steak en dat is een normale tijd hier om te eten..! O ja, heb over het algemeen niks te klagen wat betreft het weer, alleen laatste 2 dagen heeft het aardig geplenst! Kunnen jullie je voorstellen dat ik nu gewoon op slippers loop en soms 2x een douche moet nemen?
Buenos Aires never sleeps, er is elke avond feest in het hostel en daarna gaan ze naar een club. (nu denken jullie vast dat ik elke keer van de partij ben maar dat is niet zo!) een paar keer ben ik in het hostelfeest geweest, zo leer je immers ook mensen kennen. Gisteren gingen we daarna ook naar een club, tot in de late uurtjes!
Morgen ga ik naar de Iguazu watervallen (19 uur met de bus

Undecided
) maar het schijnt er zo ongelooflijk mooi te zijn dus die busreis is het wel waard.. Overigens, wel raar om daar te zijn met Kerstmis maar ach, eens wat anders! Ok, ga vandaag nog naar waar Evita is begraven en naar de tango-wijk. Ik wens jullie fijne kerstdagen en tot binnekort!

Adios, Sanne

ps: ik heb een argentijns nr (0054(9)1130717237, al komt een sms niet aan hebben ze me verteld.. dus contact me maar via mail/facebook/.. Bellen kan ook maar dan moeten we dat ff afspreken. de 9 moet je draaien vanuit NL.

Reacties

Reacties

Anne vG

Hee Poepie!
Klinkt heerlijk wat je tot nu al mee gemaakt hebt, en het weer.... daar ben ik echt een beetje jaloers op.
Jij ook hele fijne kerstdagen,
x

Linda

Hola San,
Zó te lezen is je avontuur al goed begonnen!
Leuk om te horen en de plannen die je maakt..
Lijkt me superleuk zo'n totally different Christmas!

Feliz Navidad!
X

Jan Heuvels

Als ik maar spaans kon ging ik daar ook wel backpacken.
Lijkt me geweldig, of zou ik al te oud zijn om zo'n avontuur aan te gaan. Ik wens je veel lol.

Simone

Heey Sanne,

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.
Geniet er lekker van en ook fijne feestdagen!!

Jeanne

Hey Sanne,

Echt super allemaal behalve van je rugzak natuurlijk.
Oh en z'n lekker weer. Ik ben jaloers.
Het komt voor jou natuurlijk wel goed uit dat ze om 22.30u pas dineren is beter dat 17u toch. Maar ze houden daar natuurlijk ook een middagdutje of niet ivm de hitte. Nou meis nog super veel plezier ben al benieuwd naar je volgende verhaal.
Fijne kerstdagen
Kus.

Verone

Hey Sanne,

Je maakt het al spannend in de eerste dag. De zomerse temperaturen en tango-taferelen klinken me goed in de oren.
Ben benieuwd hoe de watervallen zijn? Succes met de busreis. Kerst bij watervallen is waarschijnlijk indrukwekkender dan hier.

Miranda

Sannie Pannie, erg leuk om iets van je te horen, wat fijn om te lezen dat allemaal toppie is, daar ben ik erg blij om. Over 4 maanden kan je dus dan wel goed spaans als je niet veel anders kan spreken. Geniet er nog maar goed van en plaats maar weer heel snel een nieuw verhaaltje. x

Hugo le Grand

Hola!

Nijmegen is niet meer wat het geweest is zonder jou! Geniet er nog van, maar blijf bij jezelf.
Ik heb je gisteren twee keer proberen te bellen, maar je was er niet. Hopelijk zie ik je snel weer.

Liefs Hugo

mams

Hé Sanne,
Ik heb effe gezocht naar de Iguazu watervallen, tjee, dat moet mega mooi zijn ... misschien slaap je wel uit na de lange, lange busreis maar ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring en naar jouw 'plaatjes'
liefs

Karin en Aard

Hola! Sanne,

Wij wensen jou een geweldige reis toe. Gaan je volgen via de site. De watervallen van Iguazu zien er zeer indrukwekkend uit! Je hebt er wel wat voor over..
Ben benieuwd.
Saludos van ons allemaal Karin en Aard

gaby

hoi sanne,

ben weer aan het werk en las net je verhaal. prachtig allemaal. hoe is het verder met je?
laat wat van je horen.

groetjes gaby

Yvonne Albers

En een gelukkig nieuwjaar vanuit het stormachtige regen wer in Nijmegen. Kan je wat graden hier naar toe sturen. Kunen we wel gebruiken.
Leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat spaans zal er best wel goed uit gaan zien. oefening baart kunst en die kan jij je lekker eigen maken.
Ben benieuwd naar je volgende avonturen. Heel veel plezier en tot de volgende keer. groet .Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!